torsdag den 5. januar 2012

Update på Lisser.

Det der i måske husker, som jeg beskrev som øm i musklerne. Vil bare lige fortælle, at det øm nu er bylde-ømt. Jeg har givet den gas hver dag og nogle af dagene med hele to motionsformer, det giver altså noget som kan mærkes aller dybest inde, kan jeg love dem for som måske er i tvivl om, om sådan noget motion overhovedet gør noget for kroppen. Det tror jeg da nok lige det gør. det er lige som om, at det i motionskredse er blevet enormt hipt, at befinde sig meget langt ned i lårmusklerne i meget lang tid, at bruge maven endnu mere end før og at nu skal vi godt nok at omformet de hængeballer til noget med stål i. I dag tvivlede jeg seriøst på om jeg kunne mere, men jo det gik sku, jeg overgik mig selv og tog hele serien endnu engang. Hvis jeg kravler i morgen, ved i nu hvorfor. Stakkels gamle Lisser, kunne hun overhovedet gå?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar