tirsdag den 7. februar 2012

Det var altså ikke mig.................

der har lagt meget underlige billeder på bloggen i dag og endda op til flere gange. Et par indlæg med billeder er i al hast fyret af via IPhone, så nu mestrer jeg også den teknik.
Jeg har haft kreadag (hmmmmm????) med Den Søde Niece i dag, hende den søde med de smukke tasker. Det var måske ikke det helt vilde hun fik produceret, den stakkels syge stakkel. Nogle meget lidt behagelige bakterier, havde besat hende, så hun havde brugt nogle dage meget tæt på toilettet. I dag blev hun nurset med Fasters blendede frugter, varm the, en bolle og en blomkålssuppe til at smøre de sarte tarme.
Til gengæld var Niecen kreativ med min computer. Der blev flyttes lidt rundt på en header, der blev fundet og afprøvet fotoredigeringsprogrammer og der blev downloadet lidt til min IPhone. Den slags er en noget større hjælp end sådan en ung dame måske tror. Det er de små puf og hjælpemuligheder som lige giver et skub videre, så TAK for det.

        Niecen fik sofaen.

        Der var ikke meget synk i Niecen i dag.

        I dag var tasken lille og smuk. Bemærk lige et lækkert foer.


Husmodellen kiggede også lige forbi, både for at hilse på katten og...................


             For at forkæle os med kage. Ren sukkerchock og .......................ren nydelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar