onsdag den 8. februar 2012

I hajens tegn.

Jeg fik jo lært/introduceret min søster for Wordfeud i weekenden. tak spids hun er ivrig. Ikke mindre end tre gange på samme tid har hun udfordret mig, hvilket vil sige, at vi lige nu duellerer med hinanden i tre forskellige spil på samme tid.
Jeg kan mærke, at hun henter tricks of gode fiduser på lærerværelset. Jeg får hårdere og hårdere modstand dag for dag.
På lørdag kommer Izabel, som blandt meget andet, glæder sig til, igen at få fingrene i Farmors IPhone. Hun lærte Wordfeud sidst vi var sammen og har vist planer om, at kaste sig over spillet igen med stor iver. Jeg kan kun bifalde spillet. Det er rigtig god stavetræning og grobund for kreativ tænkning og strategi. Hun skal være velkommen ved tasterne. Så kan jeg måske bruge min pc ind imellem? Tiden må vise hvad hun kaster sig over. Der er også både Zoo, Far til fire og Disney on ice på programmet, så vi kommer ikke til at kede os og nå ja, så er der jo også noget med nogle lommepenge som skal tjenes. Måske har den unge Farbror et par opgaver også. Det bliver en uge med fuld fart. Jeg glæder mig. Endnu nyder jeg min status som Farmor til en pige.


5 kommentarer:

  1. Haha Stella....du er grebet, som jeg er.
    Kom bare an, hvis du mangler en modspiller ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg spiller kun på dansk Anette, men er frisk på dyst. Stella Dea hedder jeg.

      Slet
    2. Jeg holder mig også til det danske. Bare rolig.
      Jeg udfordrer en dag. Eller også gør du! Jeg spiller under "anettelys".

      Slet
  2. Dejligt Stella, at du fik lært mig det herlige spil
    Men hold da kæft, hvor er jeg træt af min tlf. Forbindelsen ryger hele tiden og jeg kan kun stå på et helt specielt sted ude i køkkenet, hvis jeg skal svare. Jeg hader mit 3G abonnement, og jeg må ned og klage endnu engang! Træerne vokser jo ikke ind i himlen. Selvom jeg er ved at lære spillets regler, har du lammetævet mig hver gang ;-)
    Knus Sussi

    SvarSlet
  3. Det er nok 3G´s skyld. Ned og hiv fat i de fyre. Jo jo du bliver bedre og bedre hver dag. Hyggeligt at spille med dig.

    SvarSlet