tirsdag den 13. marts 2012

Det meste på den halve tid.

Sådan føles det når niecen kommer på visit inden hun møder på mit lokale sygehus.
På tre timer kan vi både nå en lang gåtur, endevende stort som småt. Diskutere hinandens fremtidsplaner. Drikke latte to go fra byens bedste kaffebar, eller dem med den bedste bønne i byen. Spise en grov og meget fyldig salat med varm gedeost. Lægge vejen omkring min favorik fiskemand. Et stort krus the. Sparke mig igang med krusedulleriet. Få sagt mine fødselsdagsgaveønsker så tilpas mange gange, at hun umuligt kan glemme dem igen og forhåbentlig føler sig presset til at honorere mine ønsker. Se lidt på nye billedredigeringsmuligheder. Snakke om fælles fremtidsønsker, som sikkert bliver ved snakken, men jo aldrig skades af at blive vendt endnu engang og så lige en lille snak om, hvorvidt man kan se Sverige fra Køge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar