torsdag den 1. marts 2012

Har jeg solgt min sjæl ?

Tja og kroppen med, til Fanden selv? I dag er både blod procent og trykket målt og fundet for lavt, så der skal et ekstra kik på mig i morgen. Ganske betryggende. I dag har jeg så også spurgt ikke mindre end tre fagpersoner, om  virkning og bivirkninger om den frygtede hormonspiral og ja, jeg tog springet, valgte at prøve og har bestilt en indsætning af den lille sjover d 27.3. Nu er valget truffet og det næste valg er så, at stå ved det mit valg og tænke positivt om det. Denne uge har vist mig en side af livet, som jeg ikke ønsker at leve og hvis en hormonspiral er hvad jeg kan vælge som effektiv stopper for mit livs mareridt, jamen så er det klart mit valg. Nu bliver der ALDRIG googlet eller på anden side undersøgt mere vedrørende hormonspiraler. Det endelige valg er truffet og derved bliver det. Men, jeg tager også i mod de gode tilbud som feks lydhealing. Jeg tror jo på den gode sags indflydelse på alle planer og lydhealing er en af de ting jeg tror også gør en forskel, ikke mindst, forde det i mit tilfælde, bliver udført af et af de dejligste mennesker jeg kender. Det vil jeg glæde mig til.
Og nu gider vi så snart ikke høre mere om de sygehistorier, blev der sagt. FREMAD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar