torsdag den 1. marts 2012

Der er så meget at gætte om.

Min runde fødselsdag nærmer sig jo med hastige skridt. Jeg ønsker jo både det ene og det andet. Stort og småt. Billigt og rigtig dyrt. Pynt og nytte. Krea og lekture. Der er mange opfindsomme og kreative personer på min gæsteliste. En af dem er Den Søde Niece og jeg kan jo ikke helt slippe tanken om, om jeg skulle blive betænkt med en af hendes nyeste kreationer. Små lækre tasker, som er eget design og håndværkskram fra mindste detalje. En af hendes andre tasker/net7posetaske har jeg ønsket længe, men uuuuha de her er jo heller ikke af vejen.

4 kommentarer:

  1. Hej Stella. Kan godt forstå, at du håber på at blive begavet med en af Kristines Kreationer - de er seje på den sjældne måde.
    Er lige kommet hjem fra Thailand, og har læst lidt tilbage på din blog. Læser bl.a. Om dine besværligheder med livmoderen - egentlig et godt navn. Jeg havde i mange år rygsmerter, troede jeg, men de viste sig at komme fra underlivet pga. Knuder i livmoderen. Og da jeg ikke skulle give mere liv pga. Alderen fik jeg den fjernet minus livmoderhals. Og ved du hvad? Det er det bedste jeg har gjort. Min cyklus kører jo stadig da æggestokke er intakte, men jeg slipper for blødninger og rygsmerterne er væk. Og ingen hormoner.
    Jeg havde på et tidspunkt en hormonspiral, men blev gravid alligevel og på et tidspunkt blev den " væk " så jeg måtte på operationsbordet).

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, men man er gået bort fra at fjerne den lille moder før i sidste øjeblik. der skal mere til. Jeg har også fået nogle muskelknuder. Hormonspiralen skulle også være meget forbedret. Kun med gestagen og virker jo kun lokalt. Jeg vælger at tro det bedste. Gravid bliver jeg ikke, så længe jeg holder mig til min egen mand. Den del af livet er der sat en stopper for med et par knuder. Nu prøver jeg den og håber det er lykken og ellers må der jo noget andet til.

      Slet
  2. Stella de er rigtig fine de tasker. Jeg tror lige jeg vil hoppe ind på Christinas blog og se størrelsen.
    Mvh Kisser

    SvarSlet
  3. Gør endelig det Kirsten. det er ret spændende med hendes eget tryk.

    SvarSlet