søndag den 4. marts 2012

Hvad kan man bruge søndag til?

Tja, sådan en hel lang dejlig dag, med FRI på skemaet, kan jo bruges til hvad der lystes. Hovedrengøring. Sortere skabe og skuffer. Eksamensopgaver. Besøg på plejehjemmet. At bage en kage til kaffen, eller store mængder til fryseren. Gennemtrawle strygebunken bunkerne.  Der er frit slaw og uanede muligheder. Her i huset og for eget vedkommende, blev dagen i dag brugt til lidt vasketøj. Sen og længe morgenmad. Avis på kryds og tværs. En masse Wordfeud, hvor jeg ENDELIG, efter utallige nederlag til samme person, fik lov at vinde. Om lidt står den på rugbrød og nykogte æg. fjernsyn og måske et par pinde på strikketøjet. Sådan kan en søndag også være. Fri til alt og intet. En dag hvor batterierne lades op til en ny uge.
Dagen virkelige optur var, at jeg havde energi til at danse. Jeg øvede næsten en time i streg. Ikke fuld skrue, men dog et tempo som ikke gør mig deprim. Jeg ser lyset for enden nu og tillader mig at nyde den nye energi, som sniger sig ind for hver dag.
                                                   
                                                     God søndag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar