mandag den 5. marts 2012

Med pil op.

Mon ikke jeg er ved at være der, hvor jeg ikke længere skal belaste min omgangskreds/bloggen, med mit skrantende helbred. Energien er for opadgående. Nu kan en dag både indeholde arbejde, dansetræning, en laaang gåtur med dejlig veninde og efterfølgende mad på café med hende. Så man være rask. Desværre er forårets varme vinde erstattet med noget bidende vinter kulde, men lur mig, om ikke foråret er lige om hjørnet og brager igennem lige om et kort øjeblik. Kulden nu, er bare vinterens sidste hilsen, og ok da. Hej, hej Kong Vinter, skal vi aftale, at det så er nok for denne gang, nu gider vi godt at prøve det der forår igen. Faktisk er jeg i så meget forårs mood, at jeg begynder at have tanker om noget genopståen omkring mit gamle netværk for kvinder. Lunas Univers skal måske have fornyet energi dette forår. Nogen rykker og lokker og tjo, måske har jeg lige nu, energien og gejsten til det igen. En verden kun for kvinder, med snak, bevægelse, focus på kost, spændinger og deres betydning for både det ene og det andet. Måske sku man....................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar