fredag den 9. marts 2012

I skovens dybe stille ro.

Sidste besøg inden det store slag. I dag har jeg været på besøg på Humleorehus. Stedet hvor jeg om præcis en måned, skal holde min halvtreds års fødselsdag. Smukt og fyldt med lige den stemning som min fest skal have. Sidste frist for tilmelding var i går og i dag skulle de sidste detaljer så aftales. Det bliver bare så fint. Både smukt, højtideligt, afslappet, sjovt og farverigt. Hele arrangementet skal afspejle min natur og personlighed og de ting i livet som jeg står for og lægger vægt på. Christina som ejer stedet, har fingrene nede i selv de mindste detaljer. Hun sørger for trygheden som gør, at jeg tør overlade en masse i hendes hænder og selv koncentrere mig om det jeg synes er sjovest. Der er nok at gøre den næste måned, men jeg har styr på planerne og tager det helt roligt.

                                                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar