fredag den 6. april 2012

Det kan man jo også bruge en nat på.

Jeg forstår overhovedet ikke forklaringen til raglanærmer i den opskrift jeg prøver at følge til min lille stribede. Jamen så må jeg jo selv frem med forsøgshjernen. Jeg troede lige at jeg slap denne gang. Nå men nu tror jeg den er ved at være i vinkel. Sådan en lille hyggelig ting, at bruge de første nattetimer på. Så er man pludselig på én gang både hamrende træt og lysvågen og kan bruge endnu en time på en god bog, meeeen det hævner sig nu. Her er ikke plads til træthed. Jeg skal ud i skoven og planlægge og arrangere. I dag skal der leges med kugler. Kugler som kræver høj stige. Kugler i smukke farver og flere størrelser. Vent og se.

2 kommentarer:

  1. Den bliver rigtig sød den lille trøje...Glæder mig til at se hvad det er du finder på med kugler.;-))

    SvarSlet
  2. Tak Helvig. Håber nu bare jeg får lavet en fin raglan.
    Du skal nok få billeder af det hele. Det bliver SÅ fint det hele.

    SvarSlet