torsdag den 5. april 2012

En rigtig gitar.

Søster kom til hygge og gåtur som bestilt og hun dryssede om sig med rigelige og lækre gaver. Ramsløg i rå mængder, lige klar til udplantning. Efter en lang og solbeskinnet tur ved både skov og vand, kaffe og lidt strik, rullede hun afsted mod Næstved igen med tog.
dårlig nok var hun hjemme, før hun havde videregivet min gave. Den bliver afhentet på min trappe i morgen. Jeg er i erstatning blevet lovet en ny beplantning, nu i smukkere krukke. Fint med mig. Jeg kan sagtens vente.


Tanken var jo sød og det er jo den som tæller har jeg lært.

4 kommentarer:

  1. Du har helt ret: Det er nemlig tanken, der tæller. Og vores fælles ramsløgbagmand udtænkte ret så genialt, at hun ikke gad at køre til Køge igen, og at hun jo ser dig igen på søndag, hvor du garanteret får gaver i rigelige mængder som kompensation :-)
    Knus - Lotte

    SvarSlet
  2. Ha, ha - overskriften "GITAR" er rigtig god.
    Stella, du vil bare blive så glad over, at du får næste ladning ramsløg serveret i krukke, så slipper du for snavsede fingre samt at planterne ikke breder sig i hele haven.
    Lotte gav dig uventet to kylleryller, så hun har jo fortjent en lille gestus fra dig.
    Og nu er alle glade og begavet.
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Stella, du vil bare blive så glad :-)
      Og Sussi, de kylleryller har altså ikke noget med ramsløgene at gøre - de var tænkt som en sød opmærksomhed (og kun ganske lidt som bestikkelse i forhold til Stellas kommende give-away - de små grønne øreringe, du ved ;-), men sig ikke noget om det til Stella ;-)
      Knus - Lotte

      Slet
  3. Bestikkelses gaverne og indsmigrende ord fyger gennem luften. Den Give Away går ttl på retfærdigste vis og der er oven i købet indblandet unge sagesløse OG SMUKKE damer i sagen, så i må styre jer med jeres lumre og halvkriminelle idéer.
    Jeg er glad for både kylle og rylle og glæder mig til, at der kommer andre krukker end mig i huset.

    SvarSlet