onsdag den 11. april 2012

Et par af de helt unikke.

Som tidligere beskrevet, blev jeg begavet helt ud over det sædvanlige til min fødselsdag. Alle havde fundet lige det helt rigtige. Jeg er så glad for hver eneste ting, men alligevel er der lige et par helt unikke perler, som jeg altså tillader mig at fremhæve.
Izabels helt egen gave til farmor. Et filtet bogomslag. En bog, hvor siderne skal gemmes til kun det bedste fra min pen.



        Min egen designede engelring nu bare i guld.

                        Penge til at arrangere min næste rejse til Indien, lige som jeg ønsker.

           og så må jeg jo bare vise gaveregnen fra den søde Niece, som mange i blogland jo kender.

              vi er jo længe blevet forkælet med hendes skindsager, men nu farver/tegner/trykker hun også selv lærred og syr de fedeste ting af det. Jeg fik den lækreste pude og den taske som jeg havde fedtet for gennem længere tid. alle som herefter ser mig i byen, hvor jeg mener lidt strik, tegne/idébogen og en god bog skal med, kommer til at se mig med den taske.

Lille gå i byen taske, lige til det mest nødvendige.

        Niecens krusseduller.
                      
                      Lædderringe i flere farver.

 Se hendes ting på bloggen og i hendes lille net shop. Hun lokker til hver en tid med lækre sager.

3 kommentarer:

  1. Ringen er helt vanvittig flot i guld.
    Fantastisk!

    Tak for en dejlig aften.
    Lækker mad og super flot sted.

    SvarSlet
  2. Varmt tillykke med din runde dag her fra. lettere forsinket, men det er bedre end ingenting. Jeg har været fraværende i blogland påsken over pga. sygdom - søløver i brystet du ved ;-)

    Hvor er det en smuk kjole du havde på, og du var ikke mindre smuk - var det 40 du blev? ;-)

    SvarSlet
  3. Selv tak Kristine. Dejlig fest og flot ring. Faktisk kan de med fordel bæres samtidig.
    Tak, hmmm 40, ej den hopper man ikke helt på mere, men jo en smuk og anderledes kjole.
    Håber søløverne har forladt brystregionen igen.

    SvarSlet