onsdag den 4. april 2012

Gratis træning.

Sådan en dag, hvor der skal slæbes et mindre værtshus og hele dets indhold ind i en bil og ud igen, er det med at se de lyse sider af sagen. GRATIS træning over overarmstoning. Der er jo en del som skal gøres til sådan en fest, hvor man lige står for det hele selv, for en vædder skal jo helst have fingrene i selv de mindste detaljer. I dag slæber jeg sprut, øl og vin og altså også vand i alle regnbuens farver, fra morgenstunden. De sidste ting skal handles og hele molevitten skal transporteres og arrangeres. dagen indeholder dog også en snas af wellness. Besøg hos frisøren.Mit hår har fået lov at gro ret længe og i dag skal vi så se hvad der er at lege med. jeg vil læne mig roligt tilbage og lade min frisør rode og vurdere, mens jeg tager et kik på de kongeliges sidste bedrifter.
I dag skal der arbejdes, i morgen holder jeg fri, med benene oppe, med mindre nogen kommer og fører mig rundt i naturen.

                                                                        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar