torsdag den 19. april 2012

Nu er den da helt gal...................igen.

                                                                         


Med parykken, ja nu kan jeg bare ikke snuppe mit eget spejlbillede IGEN. Der er hår over ALT. Både i længden og i bredden. Nu skal der ske noget.....................igen. I know........vi har været der før..........mange gange. I morgen har jeg endnu en akuttid hos frisøren. Nu vil jeg igen have noget andet hår end det jeg har og en frisure som jeg ikke kan få. Hvis det ikke lykkes, har jeg lovet mig selv, at jeg går til en negerfrisør, altså en som selv ser ud som det jeg vil ligne. Sådan en type må da kunne forstå mig.
Den er også helt galt med blodtrykket. Det er blevet endnu lavere. Alting drejer så fint og sjovt rundt hele tiden. En konstant og helt gratis brandert, helt uden spiritus. Ikke helt go kombi med dansekoreografier med mange drej og slet ikke til et afdansningsbal om fjorten dage.
Tilgengæld er blodprocenten fin og helt i top.eg har en plan. Jeg vil i næste uge, prøve at drikke mig til et bedre blodtryk. Afmålt to liter vand om dagen. Det kan vel ikke skade at prøve.


                                              Måske sku jeg spare frisøren og bare købe en hue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar