torsdag den 19. april 2012

UDFLUGT MED PROTEINER!

Jeg var jo som nævnt på udflugt med Niecen i tirsdags. Endnu en butik havde set sig lun på hendes lækre sager, så jeg kom med i salgsvognen. Jeg kan godt lige love jer for, at vi var havnet i en fin lille butik på Brøggen.Ò Interiør & Deshttp://oeinterioer.dk/ign, lækre sager på alle hylder.  Lidt til hjemmet og pynt til arme og ører. Jeg faldt for et par sjove men stramme krus, sådan a´la plastikkrus i porcelæn. To til voksne og et lille til vores mindste gæster. En lille knage til en sød pige og fine klistermærker til at pynte kommende breve og pakker til mine mindste venner.
For at holde den slanke linie, blev vi enige om, at vi hellere måtte sørge for en varieret og proteinholdig kost.
Vi var både i Smagsmanifesten i Tyrolsgade, hos min lille søde øko kaffedame på Amagerbrogade og hos Ismageriet på Kongelundsvejen. Efter en god ostetallerken, kaffe med mælk og tre kugler fed is, var vi fyldt godt op med proteiner, så mon ikke der lige røg et kilo på den tur?
Jeg krydser fingrer for Niecens lykke i den lille fine butik, hvor hendes armbånd passede ind som fod i hose (eller det der er værre).

           
           Der fotograferes altid flittigt. Vi skal have det hele med og samler begge på detaljer.

                                           
                                       Lækker café/restaurant med plads til børn.


                                            En af de søde ispiger som gerne stillede sig op til Blogfoto.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar