mandag den 16. april 2012

Pletfri sigtbarhed.

Endelig blev det min tur i køen. Den lange kø af mennesker, som rykker og hiver i min fantastiske vinduespudser. Nu er der ikke en eneste forstyrrende plet, men kun ren og klar udsigt. Det efterfølgende luxusproblem handler nu om, at ALT kan ses i det nye klare lys OGSÅ støvbolde og spindelvæv.


Måske var det meget godt, at billedet af Sorbatøjet blev taget men der stadig var både dunkel og tåget belysning i stuen.


Selv Vor Herre havde i dagens anledning = Dronningens fødselsdag, blændet op for lyset og lod mig nyde den smukkeste udsigt over Præstø fjord endnu engang. Hver sjete uge går turen mod syd, hvor jeg får rettet ryggen/kroppens energibaner op. En lang køretur tur/retur, for sølle 10 min behandling. Men det virker og nytter og er hver en krone og kilometer værd og er faktisk ganske smukt, når jeg husker at dreje omkring fjorden og vejret er med mig. Sådan var det i morges og jeg huskede at nyde det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar