mandag den 16. april 2012

Udflugt på afveje.

I morgen er det atter tid for kresdag hos Den spøjse niece med de store tasker og frække ringe. Det er hendes tur til, at lægge hus til Fasters besøg. Jeg har planlagt, at en masse friske striber skal suse lystigt over pindene, men Niecen opdater hvad der er af nyheder, stort som småt, i såvel familien, blogverdenen, i sygehusvæsenet og alt det der i mellem. Men næ nej om tøsen vil makke ret. Nu har hun lagt planeringen om og inviteret Faster på Københavner tur og selvfølgelig med både buisnes og pr for øje. Nye mennesker har fået øjnene op for den lille godte og bedt om hendes sager til deres butik. Jeg får lov at komme med og på den måde slår vi lige op til flere fluer i samme knald. Den Kjære Schmeling, får vist sine sager (og faster) frem og jeg kræver selskab og forplejning OG fuld update på lækker café. Jeg insisterer på, at vi medbringer masker på pinde, selvfølgelig behørigt båret i Niecens eget design.  Så vidt jeg hørte, var vi ventet på Bryggen. Et skønt område efter min smag. Skønt til både sladder og strik.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar