torsdag den 24. maj 2012

Nu ligger den og skvulper.

Min "Lille Frække" tyvstjålet (med tilladelse) fra Liselottes "Lille Latte". Jeg har strikket modellen før og gjorde mig dengang nogle notater til ændringer, som faldt bedre for min hjerne og pind. Der var også lige et par idéer som skulle afprøves, så derfor er min "Lille Frække" lidt anderledes i sin opskrift end Liselottes. Bare sådan noget med raglan på en anden måde/nok mere forklaret anderledes og noget sammenstrik i stedet for sammen syning. Det færdige produkt er det samme og skyldes ene og alene Liselottes gode strikke evner og kunnen udi kunsten at skrive en opskrift og aller vigtigst hendes lyst til at dele ud. TAK igen Liselotte. "Lille Frække" er som efterhånden det meste af mit strik, købt hos Garnudsalg.dk.http://garnudsalg.dk/ Ejeren er tilfældigvis Liselottes mand, men jeg SVÆRGER.....Jeg kender ingen af de to personligt og får hverken procenter eller særbehandling. Jeg er bare vild med den gode service og lækre garn. Det skal siges, at det især er Blackhill jeg har erfaring med, men mon ikke resten af kvaliteterne er lige så gode? Lige for tiden, går jeg og venter på en leverence med bla en angora som er planeret til noget blødt gavestrik, som jeg ikke kan løfte sløret nærmere for endnu.
Om lidt er "Lille Frække" færdig i vaskemaskinen og klar til tørring i fin facon. Garnet er særdeles velegnet til babystrik, da det efter vask (maskine) bliver noget så blødt og lækkert, så selv en nyfødt kan deltage. jeg ved det af erfaring, da jeg bla har strikket undertrøjer i Blackhilhttp://garnudsalg.dk/l.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar