torsdag den 12. juli 2012

Pakke, pakke om igen.

I dag har jeg aftaler i Køge og tager en del af mine pakkenelliker med mig. Manden skal på tur i weekenden, så jeg vil passe hjemmet og katten og først vende tilbage til sommerhus livet igen søndag. I aften skal jeg ud at spise og udveksle nyt og status efter lang tids stilhed.
Mellem bygerne i går nåede jeg at gøre kål på det løbske ukrudt og sætte skik på udendørs arealerne her i mit sommerland. Et par poser med sommerblomsterfrø blev blandet til en "sommereng" og puttet i mine små bitte bede. Det er nok for sent på året til den slags, men måske kommer der bare et par glade farvestrålende pletter frem på et tidspunkt. Weekenden byder på forskellige gode indslag med forskellige mennesker. Jeg glæder mig til det hele og i hullerne imellem venter jeg og ser hvad der falder forbi. Om ikke andet, venter en kæmpe stak tøj på et strygejern.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar