torsdag den 12. juli 2012

Undersåtternes nye liv.

Efter en tur i "Kirsten Fodnussers" stol, bevæger man sig meget blød rundt. Man går fra hendes klinik smurt ind i den lækreste skum og svæver resten af dagen. Min behandling er dog ikke ved enden før jeg igen sidder med farve på neglene. Igen, igen, igen Chanels Muldvarp. En dag bliver det vel igen muligt at være et helt menneske uden muldvarpen, men der er jeg langt fra endnu. Et par sandaler fra gemmerne er fundet frem og gør mere påklædt end de evendelige klipklappere. Håret er sat op for første gang i lange tider og shortsene er udskiftet med nederdel. Jeg er klar til komsammen med både restaurantbesøg og snak.




Aftenen i aften ser en lille smule mere munter ud, end de evendelige mudderhuller jeg nu har set på lidt for længe.  Jeg trænger til, at komme ud og lufte de velplejede fusser i nye tørre omgivelser.

2 kommentarer:

  1. Så lækkert det er at få gjort fødderne sandalklar. Det må jeg vist også lige have bestilt tid til - det er sjovere, når andre gør det :-)

    SvarSlet
  2. Klart og bedre. De har nogle andre redskaber og taget på det.

    SvarSlet