onsdag den 4. juli 2012

Sol og kvinder fra 0 til 50.

For mig bliver det bare en dejlig dag, når der i kalenderen står RØRE VED TYK MAVE og det fik jeg lov til og ikke mindst at se en masse på en virkelig smuk gravid mave, endda i bar en overgang. Hvornår er en kvindekrop smukkere end når den er gravid? Aldrig, mener jeg. Denne her mave blev båret noget så smukt. Den er kuglerund og fin og fyldt ud af en lille livlig pige, som skal se dagens lys om ca seks uger. Jeg fik slet ikke mærket nok på den mave, for de to damer jeg var sammen med,  er lige så vilde med at snakke og dele livet som jeg er, så vi kom vidt omkring.



Vi lagde ud med kaffe i en af Køges søde gårdhaver. En lille bitte café med den dejligste gård, hvor man let kan glemme, at man ikke er på rejse i sydligere dele af verden.

Den meget snart et årige Olga dukkede også op og forkælede os med sit selskab. Hendes mor havde fået lyst til striber i parykken og så kunne vi hygge os med den lille dame imens. Ikke dårligt.

Hvis nogen én gang til brokker sig over sommeren i danmark, pander jeg dem en Hold så kæft og gå uden for døren. Hvordan synes du selv det føles?

2 kommentarer:

  1. Ligger den gård bag Åhuset ?
    Har du været i haven ved det grønne hus ? Man kan leje kanoer der og spise økologisk mad også.Og spise i haven. Dejligt sted. En lille oase,hvor hønsene klukker og spiser resterne fra dagens salater.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kirsten. Gården til den lille nye café lige før broen/åen i Brogade og ja, jeg har været i Det grønne hus, bestemt også et dejligt sted. Ellers tusind tak for tippet.

      Slet