tirsdag den 14. august 2012

Med sådan et vejr

kan det vel kun blive en dejlig dag. En dag som skal indeholde både en behandling i Præstø og derfor først en tur langs Præstøs smukke fjord. Senere er der venindetræf på feddet. Vi skal trave og snakke og vende det ene og det andet. vi skal spise medbragte lækkerier og nyde go kaffe. Jeg ser frem til det hele............også til den dejlige sol og blå himmel. Er jeg heldig når jeg lige et par rækker med små huller i sart lyseblå. Snart begynder nedtællingen og en masse striber venter på en heftig indsats. Jeg skal nok nå det hele, men det er ved at være tid.
Dans bliver der også tid til. Det skal der simpelthen. Jeg holder ved lige. En dans eller to om dagen er godt for både teknikken, rygsøjlen og taljen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar