søndag den 12. august 2012

Pimp it up baby........idéer til at pifte hverdagslooket op med en banan.

Ofte er det de helt enkle ting som har den største virkning. I dag har Olga valgt at modeblogge om, hvordan man med en banan kan få både føde og ny hårpynt. Det er noget med, bare at blive ved med at hive og dele skrællen og sætte den på flest mulige måder på kort tid.


Inden havde vi lige været en tur på Køge lystbådehavn og antænde den lille vandhund. Frygtløse Olga kaster sig stor grinende ud i selv relativt store bølger og blæser flot på om der er en voksen ved siden. Afsted går det og det går stærkt. I øvrigt genial opfindelse med sådan en badedragt som holder solen ude.
Om det er kedeligt at være gudmor? Nej det kan varmt anbefales. Ret underholdende og meget berigende.









4 kommentarer:

  1. Jeg tænker ikke, at jeg ville få samme positive respons, hvis jeg tog en banan i håret :-). Børn bærer den slags med en helt anden stil end os andre :-)
    Flot hår du har i øvrigt - har du også prøvet banankuren? ;-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lotte du giver nok bare for hurtigt op. Det tager tid at arrangere den slags rigtigt. Tak, ja jeg sover med fire bananer i en turban hver nat. Prøv det endelig.

      Slet
  2. Meget fint og muntert indslag. God motion til alle mine smilerynker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he Kirsten. Du skulle ha set den lille tøs. Hun var virkelig i hopla. Hun er helt fantastisk for tiden. Prøver at sige og gøre alt hvad vi andre gør. Meget underholdende.

      Slet