søndag den 26. august 2012

Mig og clutchen.

I dag blev indvielsen for den nye lille chlutch, som jeg så venligt har fået i gave af Niecen.



Den bestod til fulde prøven og bar mit kamera, telefon, gloss og et par håndører på smukkeste vis og blev beundret for sit smukke udseende. Sådan en dag med sommerkjole, sandaler og bare ben passede den til det afslappede look jeg tilstræbte til en søndags frokost. Min ældste søster og hendes mand markerede begges runde fødselsdag med frokost til familie og venner. Sådan en lejlighed passer en clutch fortræffeligt kan jeg sige.
Næste step bliver Malta og der er der planer om både byvandring og frokost i solrige og afslappede omgivelser, men også lørdagens store festlige middag på luxushotel skal clutchen deltage i. Jeg tror den helt automatisk skifter udtryk efter omgivelser og bærerens stil. Spændende at se om teorien holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar