tirsdag den 28. august 2012

Og en del timer efter.

Hold da lige op. Direkte fra klinikken til en glødende pc i flere timer. Jeg har brugt timer på at surfe, vælge og vurdere og endelig trykke BESTIL på hele fire dejlige hoteller i Indien og en returbillet til samme sted med et par timer i Dubai. Mit Marster Card har været overophedet, men jeg tror hver en krone er givet godt ud. Rejsen er gaven fra manden til mig på min halvtreds års fødselsdag. Nu skal det være. Fra sidst i februar til midt marts 2013. Gulp det bliver varmt. Marts begynder sommeren, the real stuf i Indien og er der varmt, jeg satser på vi klarer den, da vi lige først i marts bevæger ogs op i bjernene og den sidste uge skal foregå på stranden 8noget af Indiens/verdens bedste). Turen går til Kerala. Vi skal på historisk i Cochin, senere i Munnar hvor vi oppe i bjergene skal bo ved en theplantage. Sidste uge bliver på stranden ved Kovalam, retur til en overnatning i Cochin og hjem til danmark. der skal besøges gamle fort og templer, sejles med husbåd, besøges små øer, bades og modtage ayurvediske behandlinger, gåes ture i smukke bjerge og alt det som jeg slet ikke ved findes men først skal opdages.
Jeg har ingen bestemte ting som skal besøges, ses, prøves eller købes. Jeg har været i landet før og ved, at Indien kan man ikke forudse, her skal man være åben for det der kommer og der kommer altid noget. Jeg forestiller mig selvfølgelig noget med the og krydderier og falder der fine stoffer, bånd og egnet dansetøj i mit synsfelt er jeg nok modtagelig for en handel. Ellers skal Kerale, det sydlige Indien bare indtages, indsnuses og smages på. Jeg glæder mig og nu er der konkrete by og hotel navne at glæde sig til. Alle de billeder jeg har set på nettet i dag, har lagt sig som et smukt baggrundstæppe i min hjerne, lige til at tage frem når jeg skal drømme videre om min kommende rejse. Nu skal der gang i Visum ansøgningen. Jo der er mange papirer som lige skal være på plads. Sågar visum til De Forenede Emirater når vi skal mellemlande og opholde os i landet i transit. Nogen steder går man op i detaljen og vi gør som der bliver sagt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar