tirsdag den 25. september 2012

En smart løsning.....eller.....det må da prøves.

ENDELIG kom jeg forbi biblioteket. Fik mig oprettet som låner og dermed også som låner af lydbøger. Endnu et ukendt land som jeg nu agter at betræde. Jeg har en idé om, at lydbøger er geniale til kbh turene frem og tilbage i bil og til de lange ture til Ribe og senere til nogle laaaange flyveture ud til Indien og retur. Men kunne det ikke være topmålet af genialitet, at slå to fluer med et smæk i hverdagen? At høre lydbog mens jeg strikker. Måske og måske ikke. Nu skal det prøves. I går gik der enormt lang tid (som altid når jeg selv skal undervise mig selv) med at komme ind på det virtuelle biblo, at finde en bog og at finde ud af at streame, ikke downloade, og finde ud af teknikken. Ved så ikke om jeg kan koncentrere mig om al den snak i ørene og bliver hurtigt kritisk over for oplæserens stemme og betoninger og og og. prøves skal det og jeg er da kommet et par sider ind i en bog og nogle striber videre på det snart færdige babytæppe (Lui´s termin var i går. Hvor bliver du af Lui?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar