tirsdag den 25. september 2012

Små kyllinger på græs.

I aften skal jeg være medvært ved et arrangement omkring en spirituel koncert. Jeg har selv været til et arrangement hos en veninde og har nu muligheden for selv at arrangere sammen med Luuise som har lækre egnede lokaler i Karlslunde, hvor hun til daglig underviser i yoga.
Luuise lægger rum til og jeg sørger for the, lidt guf og små mini muffins med topping/cupcakes. For at gøre kagerne lidt festlige tilsatte jeg lidt blå farvepasta og glemte i farten, at når man bruger pasta og ikke gammeldags frugtfarve, jamen så taler vi bare om et lille nip. Nu er kagerne mørke grønne men dog blå inde i. Med gul topping ligner de pludselig små glade kyllinger på græs. Ikke noget burhøns her om jeg må bede. Uagtet kagernes farve, så smager de edder lækkert, med en masse frisk frugtfyld og kokus. Lige nu glæder jeg mig til en fantastisk aften. En aften for hjertet. Sådan en aften hvor hjernen gerne må holde fri og nej, jeg skal ikke på Crazy Daisy.
Spirituel koncert med Deeksha givning= velsignelse= Suverænt smukt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar