torsdag den 25. oktober 2012

Godaften og på kagekig.

Så var det tid for fejring af Niecens fødselsdag.På selve dagen traskede pigebarnet rundt i Norges fjelde med sin mand. I går var der helt andre fødselsdagsboller på programmet. Niecen er jo kendt som en habil koge og bage kone og i går var hun da gået helt all in. Du milde for et lækkert kagebord. Desværre havde jeg spist aftensmad lige inden besøget, så der var desværre en kage (chokobombe) som jeg måtte gå uden om. Surt men nødvendigt. Kagebordet blev både nydt og beundret af alle. Sådan en komsammen er altid ekstra hyggelig, da den giver anledning til samvær med en del af familien som jeg ellers sjældent ser. Ikke mindst min altid søde og dejlige x-svigerinde, som trods et x ikke er blevet mindre dejlig.


Håber for jer, at Niecen pludselig lægger et billede på bloggen, af den helt vildt skønne skind børnehue hun har kreeret. Den tror jeg faktisk godt hun kunne afsætte til flere vinterkolde børnehovede. Tror faktisk også, at jeg fik tigget mig ind på noget snarlig køb af noget smart Iphone cover noget. Til sidst fik jeg også lige raget en gammel reol til mig fra mandens værksted. Om en vaskstid vil den findes som inventar i min kommende julebutik ( ses vi mon der?). Besøg hos Niecen er aldrig forgæves eller uden nyt i baggagen om ikke andet, er der altid nyt at tænke over, drømme om, eller ønske at man selv evnede eller magtede. Hvis du sidder tilbage med en følelse af, at jeg ret godt kan lide min Niece......ja så har du ramt helt plet. Vi er meget ens og meget forskellige men forstår ret godt hinanden både til og på trods.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar