mandag den 1. oktober 2012

Regn bare med regn

så bliver du ikke skuffet. Heldagsregn med spredte byger. Bortset fra en enkelt luftetur gennem byen har jeg givet mig selv en inde dag. En dag hvor jeg endelig besluttede mig for en strikkeopskrift som jeg håber holder hele vejen. Der er slået masker op og startet op til det som jeg forventer bliver vinterens yndling. Jeg har vendt et par sider i en tyk bog og øvet  danse. Hele to nye danse knokler jeg med for tiden. Heldigvis ligner de på ingen måde hinanden og det letter jo lidt på det, men tungen skal holdes lige i munden når jeg går fra det ene til det andet.
I aften står den på restaurant med dejlige Ripensere. Skønne damer og god mad kan nok få mig til, at glemme regnen for en stund.
1oktober og heldagsregn er seriøst tegn på efterår. Nu er der ingen tvivl og ingen vej tilbage.

2 kommentarer:

  1. Hej Stella.
    Du skulle have været i Næver, her var det det skønneste efterårsvejr. Jeg fik gået en time, cyklet 15 km og bagefter i Biografen. Vildt at Jonas har været med på filmsættet.. Jeg ved godt, at filmen ikke har fået de bedste anmeldelser, men jeg synes det er en rigtig god film.
    Hyg og knus til dig og Ribe.
    Sussi

    SvarSlet
  2. Man skulle jo altid være i Næver. Byen hvor solen aldrig går ned og alle vågner med et smil på læben.
    Tak og jeg knuser gerne Ribe.

    SvarSlet