mandag den 3. december 2012

December med vitaminer.

Så er december skudt igang. Julebutik og en ordentlig champagne brandert var indledningen på morskaben. Nu tager vi den lige lidt med ro her fra. Byen er smukt pyntet med hvidt. Meget romantisk og nem måde at løfte stemningen over mod juleriet på.


 Selv starter jeg dagen med en vitaminbombe af presset grønt og frugt, sammen med de rigtig gode bomber som citron, ingefær og hvidløg. Et skvæt af "livets olie" kommer med for at få noget til de knirkende led, værkende muskler, den skrantende hukommelse, hormonsystemet, fordøjelsen og cellernes deling.

 Efter sådan et indre brusebad er dagen klar til brug.
Vejrguderne varsler med hvid dyne hen mod tirsdag/onsdag, så jeg tror jeg vil ændre lidt på min planer. Køre på landet i dag og pakke kurve de andre dage. Mon ikke det er det klogeste? Jeg tror det.
Men inden noget andet, så skal mine kalendere åbnes. I min kalendersok har der to dage ligget gaver, som henholdsvis indeholdt en Tv-kalender og en skrabekalender. På den måde har jeg noget at åbne hver dag og samtidig støttes julemærke hjemmene og måske min egen konto hvis jeg skraber mig til formue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar