søndag den 2. december 2012

Go´nat.

Årets sidste åbningsdag i julebutikken. Nu står der oprydning på programmet.Ud med betikken og ind med klinikken. Et stort arbejde, som er hele besværet værd. det har endnu en gang været en fornøjelse at holde åbent i min lille bix. Glade mennesker har myldret ind og ud og ønsket god jul, hilst på hinanden og drukket en kop kaffe/the. Nogen gange var der stuvende fyldt med mennesker, andre gange, var her langt mellem at døren gik og det gav tid til at sætte mig og hygge mere med nogen.
Næste projekt er pakning af en masse julekurve. Det skal klares de kommende dage.
I dag var det ok med pauser. Maven og hovedet har været lidt tunge og centrifugerende, efter en helt vild sjov og hyggelig dag/aften/nat med dejlige dansedamer. Champagne i store mængder giver nøjagtig lige så mange tømmermænd som alt andet sprut kan jeg hilse og sige. Heldigvis er det meget sjældent jeg når der ud. Alkohol er en sjælden gæst i mit liv. Jeg har sjældent lysten. Elsker da af og til et glas vin, men der bliver længere og længere imellem og der for endnu længere mellem de alkohol mængder som giver mén næste dag. Absolut ikke et savn. I går ramte jeg altså muren med svære mén til følge. Der for ligger jeg lige om lidt i min seng med ønskert om, at sove mig til bedring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar