torsdag den 6. december 2012

Sidste, sidste og sidste.

I dag handler alle tre danse timer om sidste gang. Altså kun sidste gang i år, men alligevel vemodigt. Jeg vil jo helst danse hver dag og det kan jeg jo heldigvis bare gøre, for at øve holder ikke ferie. Ok, faktisk har mit system nok godt af en lille pause. I den henseende satser jeg stort på 2013, selv om talkombien slet ikke er mig. Det der med 13 er bare ikke noget mine øjne elsker at se på. Godt det trods alt kun er et år. Bagefter kommer lækre, bløde 14 som ligger så blødt og varmt i munden. Den glæder jeg mig allerede til.
nå men altså sidste frist for at øve dans med Suzzane, min gode danselærer. Vi ses ikke før d 12 (12.12.12) til skolens juleafslutning, hvor vores familier kommer ind og ser hvor dyyyygtiiige vi er blevet og alle spiser og hygger sammen bagefter. Jeg skal optræde med to danse. Én som jeg har optrådt med før, sammen med to andre dansere og den sidste nye fra mine enetimer. En Flamengo inspireret dans, som jeg danser sammen med Suzanne. Første gang jeg skal lufte min dansekjole som jeg købte ved Flamengofestivallen i Sevilla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar