lørdag den 5. januar 2013

Ingen billeder, men vær i glade for det.

Måske er det en midlertidig fejl hos Blogger, måske har min søn stillet på noget i kampens hede med installeringen af min IPad, eller også er der bare opstået et problem, som ligger uden for min begrebsverden. Ingen fotos fra Pc og sådan er det.
Vær dog bare glade for den status. I kunne være blevet belemret med billedspam af grønne mapper, en lommeregner, en masse tal og en svedende mig. Jeg laver årsregnskab. Jeg er på ingen måder et rodehoved, men alligeve, er regnskab og ikke mindst årsregnskab altid en udfordring for mig. Tal og mig er en skæv kombi, som kalder på kedsomhed og lyst til andre gøremål.Nu er regnskabet for 2012 i hus, med billag pænt i mapper, en masse tal i pæne kolonner, et pænt + på bundlinien og en sjat til Told&Skat som de nok skal få overført om lidt. Rent bord og fine nye mapper. Klar til at tage hul på et nyt år.
der er virkelig orden i sagerne efter sådan et par kontordage. Kalenderen er ajour, regnskabet klar til revission, kalenderen er samkørt med Olgas mor, så der nu står en masse dage gennem året, hvor Olga er min legekammerat, hele dage, nogen nætter og en hel dejlig uge i mit sommerhus (Olgas mor kommer hver aften).
Alle papirer omkring vores rejse til Indien er gennemlæst og pakket, kufferten er fundet frem og indeholder allerede ting af hyggiejne karakter, ting til sol og myg, en bikini og en badedragt og en hulens masse medicin til både før og under rejsen og noget til "hvis nu".
Rejsen til den Græske ø, er på tegnebrættet og inkluderer nu også Olga og hendes mor. Vi satser på august og mangler bare noget vigtig info før vi trykker på "GO".
Meget snart, skal jeg være med til at planlægge en forlænget weekend til Paris for en ung pige, som skal have en rejse med bedsteforældrer og et par hjælpere. Paris er altid et besøg værd og sjov at vise frem. Fyldt med sjov og noget for alle.
Dejlige ting at se frem til. En kalender som begynder at tegne et billede af et liv, med en god del pligter, men så sandelig også meget sjov og dejlige oplevelser med nogen som gider.
Måske bliver det også i år at sommerhuset bliver hvidt inde i og min klinik holder flyttedag?

5 kommentarer:

  1. Hvor må det være skønt for dig at være færdig med årsregnskabet - tillykke med det :-)
    Det lyder som en rigtig dejlig kalender, du har dig dér fyldt med en god blanding af arbejde og sjov.
    Hvor flytter din klinik hen, Stella?
    Knus - Lotte

    SvarSlet
  2. Dejlig læsning . Pyt med at der mangler billeder.
    Din klinik holder flyttedag. Er det så bare for sommersæsonen ?

    SvarSlet
  3. Tak Lotte og Kirsten.
    Hvis klinikken flytter, er det nok bare en etage eller to op i huset. Intet er endnu afgjort. Julebutikken bliver hvor den er.

    SvarSlet
  4. Nåe troede den skulle med ud i dit lille sommerhus :-)

    SvarSlet
  5. Nej, i sommerhuset holder jeg FRI og der er slet heller ikke plads til briksen.

    SvarSlet