onsdag den 13. marts 2013

Sidste dråbe.

Vi er igang med nedtællingen og prøver at vride den sidste dråbe ud af Kovalam. Jeg har ofret en behand på mig selv hver dag. I dag sluttede jeg opholdet af med MANICURE. Nu har tæer og fingre samme hidsige kulør. Måske lige hidsig nok til Danmark, men ret fin i Indiens varme.
Vi drikker Kerala Special, spiser frugtsalat med fed vanilleis for sidste gang på "vores" cafe. Vi skal lige nå eftermiddags solen ved poolen og en middag på terrasse restauranten, før vi takker af.
Vigtigt er det også, at nå at købe endnu en ebog og måske et par danske blade på nettet. ALT læseligt er nu pløjet igennem på kryds og tværs. Tre bøger har jeg slugt. Nu må jeg jagte en ny god af slagsen. Det dur slet ikke med en laaaang flyvetur uden så meget som en linie læsestof. Strik er det bare for varmt til her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar