tirsdag den 30. april 2013

Verdens bedste køkken?????

Måske nærmere Bedstes verdens køkken.
I nærmeste fremtid, vil jeg lade Lui bedømme.
Nu har jeg kogt og blendet en dag lang og pakket små poser med retter til en begynder. Her er både frugt og grønt, kogt fars og torskerogn. Jeg har tilsat økologisk kokusolie, med tanke på hud, hår, hjerne og cellernes fornyelse. Rismel og rismælk, så der ikke er hverken gluten eller mælkebestanddele. Der er kun brugt de rene råvarer og ikke tilsat hverken sukker eller andre unødige smagsgivere.
Faktisk er det ikke mit job, at være smagsdommer eller sukker betjent, men når det nu er mig som står i køkkenet, kan jeg jo lige så godt vise den vej som jeg personligt mener kan være fin at betræde for de små.
Ikke alle har den viden, tid, lyst, tanke osv til, at stå i køkkenet i timer og fremtrylle de alderssvarende retter. Den tid tager jeg gerne, lysten har jeg og en del viden om emnet, bilder jeg mig da også ind at have.
Nu er der små portioner til fryseren til en god tid. Nemt i nogens travle hverdag og en hjælp som er nem for mig at give.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det smager faktisk rigtig godt, men nu må vi se hvad den unge mand mener om sagerne.

      Slet