torsdag den 13. juni 2013

Dagens tal.

65 for Lungefunktion. Et stort øv for den nye test, hvor jeg igen var gået 3% ned og nu 6% ned ialt på ca 5 måneder. Den slags gør mig bange og ked af det. Jeg fik forhandlet mig frem til noget mere medicin. Lige nu er jeg nærmest villig til, at prøve det hele og gøre alt.

100 for min lille fine rose på mit bord i det fine arbejdsværelse. Årets første rose fra haven som er kommet ind. Senere vil der komme mange, men så længe der kun er få i haven, lader jeg dem som regel blive der.



250 for dagens fede danse muligheder. Først min helt egen privat time, og senere to timers glad dans til tromme orkester. Det bliver dans med en masse fremmede mennesker, som alle brænder for dans.

Jeg vil glæde mig over de høje positive tal og håbe de kan smitte af, på de sørgelige 65%.
God dag i et regnfuldt Danmark, og husk, at regnen er godt for vores haver og måske også for vores gear, som på en regnvejrsdag, kan komme ned der, hvor de gode bøger, teen og strikketøjet ligger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar