torsdag den 11. juli 2013

Der bliver stadig rodet.

Jeg er i ferie mood, som jo også smitter af på bloggen. Jeg er dog stadig, selv om jeg er både her og der. Ind i mellem roder jeg med pailletter, som tager hårdt på fingrene og der bliver da også lige kørt et par pinde af på strikketøjet, men indrømmet, mere det første end det sidste og mest noget helt andet.




 I går blev sidste del af dagen brugt med den mellemste søn. En tur i kanalbåd, som både han og jeg elsker. Vi får dog intet set, da vi har nok at tale om, men bare sejlturen på en lille time er et dejligt lille helle. Bagefter spiste vi i Nyhavn. Som altid hyggeligt og givende, at være i hans rolige selskab. Hjemme igen røg både manden og jeg i seng med en voldsom forkølelse. Nu kan man kun håbe, at forkølelsen ikke er den, som typisk er starten på hånd,fod og mundsyge som lille Olga har lige nu. Av for en fæl virus. Vi håber på BARE en almindelig forkølelse. 
I dag går turen mod Dyrehaven, pandekager hos Kirsten Piil og en tur gennem Bakken. Nu er det "den lille" og kæresten som står for tur. Et par lystige unge mennesker, som nok skal få peppet min dag op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar