tirsdag den 23. juli 2013

Glimmer bryster.

Hold nu lige fast, hvor har jeg maset med de pailletter. De danse bher som findes i handelen, er ofte meget små og har sjældent den bedstepasform. Når man optræder, er det vigtigt, at man ikke skal bruge ekstra energi på, at tænke over, om begge bryster mon stadig befinder sig inde i bhen.
Alternativet er, at lave sin egen bh. Ikke at man syr den fra bunde, men at man køber en god bh, som sidder godt og passer rigtig godt. Så går man på paillet jagt, finder frynser og andet hejs og så er det ellers bare igang. Det koster på finger kontoen at sy den slags. Endelig var jeg færdig og kunne prøve min fine bh, men ak og ve, den gabte ca fem cm. Elasticiteten ryger når man dekorerer i elastikken og i alt hvad der før kunne udvide sig. De kreative løsninger blev taget i brug. Der skulle både klippes, lappes, dækkes og øges, men det lykkedes og NU er den klar. Min første hjemme gjorte danse bh. Klar til KULTURHAVN 2013, hvor jeg jo danser to danse på Multiscenen  d 3.8 mellem 18-19. Kommer du i nærheden er du mere end velkommen, ikke bare for at se mig, men fordi, det er et kanon arrangement der inde på Bryggen 2-4 august.


4 kommentarer:

  1. Kønnere indpakning kan ingen barm vel ønske sig :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Skriver det lige ind i kalenderen for jeg skal da se den BH live ;-)
    Godt nok har en af mine piger fødselsdag den dag meeeen....

    SvarSlet
  3. Altså hvis den bh kan få dig på tur til bryggen, vil jeg da bare være glad, meeen sådan en fødselsdag kan jo hurtigt tage en mors tid, så vi venter og ser, men du skal være SÅ velkommen.

    SvarSlet