mandag den 22. juli 2013

Tja hvad har vi så her.

Dyndet hvor jeg pt tilbringer mine dage, i vores lille sommerhus, er først og fremmest skøn natur. Humleoreskoven,  som er en af Danmarks største skove. Men når jeg går på opdagelse, for at vise frem, er her jo ganske mange sjove ting. Vi har selvfølgelig alle mulighederne for de smukkeste gåture, rigt dyreliv og snogene på vejene.
men vi har også
BADESØEN, som er en stor sø, som både bliver brugt til at svømme og fiske i. Søen er altid godt besøgt.


Vi har CORONARTROMBOSE CAMPING, som i tidernes morgen var nudist camping. Det har været kørt helt ned under gulvbrædderne, men nu blomstrer den så småt igen, med lille cafe, med bla dagens ret til aften, kaffe hele dagen og mulighed for bestilling af rundstykker.


MOSEHUSETS THEHANDEL. Hos Hanne finder man et KÆMPE udvalg af the, kaffe og lækkerier og dejlig brugskunst. I gården serveres kaffe og pandekager.



SLÆDEHUNDENES HVILEHJEM står for underholdningen ved hundens spisetid.



Og så er der mulighed for BUKETTER. De vilde fra grøftekanten. Sådan en kan også ses hos Lotte fra Bloggen LOTTES ROOM. Lotte og hendes familie, bruger nemlig også badesøen og plukker vilde buketter her ude. Hvis du smutter ind hos hende, så hils lige fra mig;)

3 kommentarer:

  1. Tak for de fine ord, Stella :-) Jeg er da også ret vild med din buket! Ja, det er en fantastisk sø. Jeg vidste ikke, at den også er til at fiske i, og hvis der bor en gammel gedde i søen, vil jeg (og i særdeleshed Adam) ikke vide det ;-)
    Nyd dine dejlige dage i Dyndet :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Hvis jeg ved noget som helst mere om den sø, lover jeg , at holde min mund. Der er næsten altid nogen som fisker og man ser fisk når man svømmer ud.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor lyder det dejligt, at holde ferie skønne danske steder. Og sikke sjove navne.

    SvarSlet