onsdag den 17. juli 2013

På tur.

Dagen var ugens udflugts dag, med mand og Olga. Vi startede med en hurtig runde og lidt frokost i Zoo. Korte men ofte besøg kan man tillade sig, når man har årskort og derfor kan bruge den ellers dyre have, som netop en have. Vi så bare på løver, aber og klappe gederne. Frokost i Zoo betragter jeg bestemt ikke blandt favoritterne, men nu var det altså sådan det blev i dag og vi blev da alle mætte, og undgik det vilde junk. Kvaliteten er desværre for meget lig dårlig cafeteria. Smags og kønsløst.
Mens Olga klarede middags lure, klarede jeg et par indkøb i byen. Lidt flere pailetter og et par gode udsalgs kup hos Moshi Moshi.
Eftermiddagen var sat af til Olgas teater debut. Det lille dukketeater i Kongens have er intet mindre end FANTASTISK og tilmed gratis. Niveauet er tilpasset ALLE aldre. Der er forskellige lag i forestillingerne, så alle fra to år og op får en oplevelse. Vi var MEGET imponerede over, hvor meget Olga rent faktisk fulgte med og forstod. Hun kommenterede ivrigt undervejs. Jeg elsker det teater. Intet mindre. To gange om dagen, fire hverdage om ugen, hele sommeren og jeps GRATIS.
Iskaffe og lækker Hansen is i KAFFERIETS lille bedårende og sjove cafe ved indgangen til haven.
Aftensmad af høj og usædvanlig lækker kvalitet hos Laundrys på Gl. Kongevej. Ingen har nogensinde set Olga spise SÅ meget som hun gjorde der. 
Hold nu lige fast som vi har hygget os, i selskab med den dejligste og glade pige hele dagen. En to årig når de er bedst. 







4 kommentarer:

  1. Det lyder som om, I alle har haft en rigtig hyggelig dag. Jeg har endnu til gode at se teater i Kongens Have, men det lyder da som noget, jeg skal sammen med Adam :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Ja det teater vil i alle elske Lotte. Virkelig god underholdning for alle.

    SvarSlet
  3. Åh, jeg vil også på udsalg hos Moshi Moshi....

    SvarSlet
  4. Skynd dig Anette. Der var rigtig mange fine ting.

    SvarSlet