torsdag den 8. august 2013

Malaga.

Hvis du endnu ikke har mødt Malaga, kan jeg varmt anbefale den dejlige by. Fuld sol, strand, klart blåt vand, smukke papegøjer, lækker mad, dejlige venlige spanier, små fine butikker. Her er det hele. Især har vi det bedste rejse selskab. Olga og hendes mor. Højt humør og sjove påfund. En rigtig god døgnrytme, med plads til både barn og voksne. En positiv indstilling til det meste. Vi hygger os, og lever meget let sammen i en dejlig lejlighed, med meget få meter til stranden.







3 kommentarer:

  1. Mums - hvor ser det dejligt ud. Misundelse siges at være en grim ting , men jeg kan godt være misundelig på de lækre omgivelser i Malaga. Det ser spændende og interessant ud - og får et X på min liste over steder, jeg ønsker at besøge.
    Håber Olga også nyder at der er tre voksne om hende.
    Knus og feriehyg
    Sussi

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, Stella! Dejligt, at I trives i hinandens selskab og har fundet en god døgnrytme :-) Málaga lyder til at være en hyggelig by. Jeg har kun været i lufthavnen :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  3. Sussi og Lotte, jeg kan varmt anbefale Malaga. Her er virkelig skønt og ikke engang dyrt, selv om vi er i en turist by.
    Tina og Olga er rigtig gode at rejse med, så alle hygger sig max.
    Positiv misundelse er tilladt Sussi og mht Malaga er der god grund til, at misunde os.

    SvarSlet