tirsdag den 14. januar 2014

Der er ligesom noget der halter lidt.

Sådan helt overordnet, er jeg meget venligt stemt over gor 2014. Det gamle år, med sit skarpe tre tal, var lidt for hårdt efter min smag. Jeg syntes heller ikke rigtig, at jeg mødte nogen, som levede det helt fede liv i 2013. Det ville aldrig helt falde i hak. Der var for meget sygdom, død, skilsmisse, opbrud, uvenskab og forladthed i det tal. 2014 der i mod, har jeg store forventninger til. Det virker rundt, rummeligt, varmt og imødekommende. Jeg håber det vil smitte af og smyge sig om os som varm fløjsgrød. 
Dog er der lige et enkelt start problem. Hvordan pokker kommer man op og ned af en seng på en fornuftig måde. I seng lige til den tid, hvor man er klar til at sove og i så god tid, at man har tiden til at sove alt hvad man behøver og hvordan kommer man op på en måde, hvor man strutter af velvære og føler sig udsovet og frisk og ikke skal skrabe sig selv af lagenet med et palletkniv og brække øjnene op med et koben og bede til diverse guder om, at de tunge låg bliver oppe en hel lang dag????? Den kode må jeg have knækket, så jeg kan nå at nyde det fine runde årstal i fulde drag.
I øvrigt har jeg købt nye fine løbebukser. Mine første med lange ben. Det er bare som om, at de ikke spreder bedre kondition ved deres blotte tilstedeværelse i hytten. De skal åbenbart både på og løbes med. Store krav fra et par bukser. Jeg kigger lige på dem lidt endnu.
Er du forresten lige omkring Køge på søndag d 19.1 kl 13-17, eller kunne finde på at komme det. Så holder jeg årets første strikke café. Du må strikke , hækle, sy eller bare snakke helt som du lyster. Du må spørge og lære og prøve strik for første gang og få al den hjælp du behøver, eller du må være så håndarbejdsudøvende så det hviner, alt er tilladt og velkomment. Du skal tilmelde dig hos mig og betale 25kr ved ankomsten, så laver jeg kaffe,the m.m.m.m.m. Der er fin tilmelding, men sagtens plads til flere. Så kom glad og gerne, men husk lige at melde dig til inden lørdag hvor jeg køber ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar