tirsdag den 28. januar 2014

Let it shine.

Endelig fik jeg taget mig sammen til, at få købt en bøtte sølvpuds. Før har jeg kun kendt til til pudsecreme kombineret med knofedt. Det andet mirakkelpuds har jeg hørt om, men aldrig prøvet selv. Efter en oprydning i smykkeskrinet, fik jeg taget mig sammen til, at købe en lille bøtte hos Guldsmeden.nu har alle de anløbne armbånd været i et hurtigt bad og efterfølgende skyl. 
Jeg har en masse fine armbånd fra Indien, som jeg ikke går med til hverdag. Ude hos smykke handlere i Indien, har de ikke helt samme regler for, hvilke ting og sager der må findes i smykker, som vi har i danmark. Jeg bruger derfor kun de smykker i kort tid af gangen, for eksempel i dans.
De fine indiske ringe skal også bades! men i dag blev det altså bare lige mine armbånd.
Nu ligger de og putter i mit fine "danse smykke"skrin, som på trods af et omvendt S, vel nærmest er skabt til mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar