mandag den 27. januar 2014

Så er snevejr lige til at klare.

Jeg går nemlig med ferie billeder inde i hovedet. Hele to ferie for året 2014 er plottet ind i kalenderen. Først en tur til Marrakech. Afsted til den skønne by for anden gang. Den by bliver man nemlig ikke færdig med på én gang. Jeg skal vandre mere i Atlasbjergene, jeg skal se mere dans, jeg skal rode mere i den Medina der, jeg skal suge mere til mig af gøjl og gejl og 1001 nat og smukke omgivelser og jeg skal suge solen ind i både krop og sjæl. Ikke lige nu. Først sidst i februar, men jeg er allerede klar.





September står der Portugal i kalenderen. Olga og hendes mor skal luftes igen. Vi glæder os. Olga tre år, bliver helt sikkert sjov og fin at være sammen med. Olga to år i Malaga var fin, men Olga tre år, ser vi virkelig frem til. Portugal har ingen af os været i før. Igen noget med strand og gammel bydel. Lige den slags vi kan lide.




Skønt med planer. Det bør alle have. Noget at glæde sig til. Noget at se frem til. Noget at drømme om. Mindre end rejser kan sagtens gøre det. Glæden skal passe til den som skal glæde sig. Hver især ved vi, præcis hvad der kan få os til at drømme og glæde os. Husk at finde frem og dyrk det. Det luner på en kold januar aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar