Fed maskine, med en masse forskellige programmer, et kæmpe stort glas og et mindre glas som jeg kun bruger når det store er til vask. Indkøbt i februar og derfor, er min frustration ret stor, da jeg endelig bruger det lille glas i maj og skidtet sidder fast som i FAST. Øv for pokker. Afsted med maskineriet til Imerco hvor den var købt. Ind med skidtet og retur kom den også med en fin beskrivelse af alt muligt som var udskiftet. Hjem i køkkenet og blende videre og stadig blender jeg stort set altid med det store glas. Da jeg endelig bruger det lille glas igen, sidder det igen fast. Arhhhh men for pokker da. Det er jo klart, at det glas aldrig vil fungere og er af en beskaffenhed, som åbenbart ikke kører sammen med maskinens låsemekanisme. Afsted igen. Lidt tid går og pludselig er der besked fra værkstedet via Imerco. Nu kan jeg ikke få lavet maskinen på garantien, for nu må det handle om, at jeg gør noget forkert. WHAT? Jeg var rasende og spruttende og meddelte, at alt skulle leveres på skrift og at de ikke havde hørt det sidste fra mig. De kunne roligt forvente en advokat fra min side. Hvad fanden bilder de sig lige ind. Der var ingen fejl på kniven eller motoren. Den blender stadig upåklageligt, blot kan glasset ikke skrues af. Hvad skulle jeg lige have gjort ved den?
Kitchen Aid er et stort firma, som åbenbart lever for godt af deres kunders mange penge. Så godt, at de nu vil skide højt og flot på samme kunder. Hold kæft jeg har svært ved, at finde ord. Skuffet og vred er nogen af de følelser som kogte rundt i mig og heldigvis, besindede Imerco sig til sidst og gav mig en ny maskine. Stadig Kitchen Aid, da de mener, at den bør have endnu en chance når jeg nu ellers har været så glad for det mærke. Ok, så lad os det og lad os krydse fingre for den gode energi og tro på, at der selvfølgelig findes få maskiner ud af mange som ikke virker optimalt, men at det selvfølgelig er mindretallet. Et er dog sikkert, det er absolut slut med, at skyde penge i Kitchen Aids pengetank for mit vedkommende. Et skoleeksempel på, hvor arrogant man kan gå hen og blive og hvor langt det er muligt, at rykke sig fra sine kunders verden. Øv, skam jer.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar