mandag den 1. september 2014

Krea for både baby og voksne.

Lige om lidt kommer en baby og hvis det står til mig, vil han ikke behøve at gå nøgen omkring. Mange af sagerne er lavet gennem tiden i min Strik Café. 

Nu er alle sager pakket ind og ligger klar til baby kommer.


En genial ting, hvor håndarbejds glade og kreative kvinder mødes ca en gang om måneden og nørkler med hvad den enkelte har lyst til. 
I går var der mødt hele fem nye kvinder op, hvilket giver en fantastisk dynamik til arrangementet. Der blev snakket, spurgt og hjulpet på kryds og tværs. Præcis i går lignede Strik Caféen lige præcis det som jeg har ønsket. Målet er jo, at vi både kan sludre, arbejde, være kreative, hjælpe og inspirere hinanden. I går fik jeg hjælp til et nyt hækleri af ingen mindre end Laila fra den lille garn butik Frk. Rosengren, som vi også lige aflagde et besøg, så alle var klædt på til Caféen.
Mit hækle projekt vokser og fik også lige et par nye rækker med på vejen.

Nu er det faktisk så stort, at Olga både kan sidde på det, ligge på det OG fjolle samtidig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar