søndag den 19. oktober 2014

Der må være en kant.

Med god hjælp og vejledning fra Frk. Rosengren, https://www.facebook.com/pages/Frk-Rosengren, har jeg nu fået hæklet kant på det lille (ret store) baby tæppe. Et babytæppe er vist som regel mindre, men jeg har valgt at hækle stort, da jeg tænker, at mit tæppe gerne må bruges i mange år, til leg og til at putte med i sofaen eller hvad man nu vil. I denne størrelse er der mange muligheder.


Nu mangler der lige en masse ender, som jeg regner med at klare sammen med noget ligegyldigt tv kiggeri.
Jeg skal videre med det store/kæmpe tæppe og en stak julegaver som står i kø.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint, Stella! Jeg er sikker på, at det bliver et totalt yndlingstæppe i mange år hos modtageren.
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Tak Lotte. Ja jeg er også rigtig godt tilfreds og har fået mod på mere hækling.

    SvarSlet