fredag den 10. oktober 2014

En af de der dage.

De der dage man kan tuske sig til. Dage som leves i joggingbukser, en hestehale og t-shirts. Dage hvor bunker ryddes, hængepartier fikses, skal,må og burde veksler med vil, lyst og krea. Sådan en dag har jeg haft i dag og baggrundsmusikken har været podcasts fra Mads&Monopolet i en lind strøm.


Der er blevet prøvet, syet, justeret, prøvet igen og syet lidt mere på det danse kostume jeg for nyligt har erhvervet mig. Kostumer skal for det meste have en når og tråd uanset om de er nye eller brugte. Det e usansynlig sjældent, at alle mål bare holder lige nøjagtig til din krop. Der skal flyttes en hægte, syes ind eller ud hist og her, men sådan er det, det ved man og om lidt er mit nye kostume blevet til mit kostume. LOVE. 
Et par Home Made gaver har set dagens lys, en kæmpe bunke skjorter og toppe er strøget og endnu flere baner er hæklet på projekt babytæppe.
Snart er det slut med joggingbukserne og frem med gå-i-byen dresset. Aftenen byder på tapas og vinsmagning, som så i morgen formiddag skal danses væk, før jeg sætter mig på flyet til Bornholm. Rund fødselsdag, fest og sjov og retur igen søndag. Kald det bare en weekend med indhold. En festlig start på en uges ferie, hvor næsten hver dag er programsat og fyldt ud med gode oplevelser og et par løse ender i baghånden som jeg kun kan håbe vil ske. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den slags dage, men der er for få af dem i mit liv, synes jeg.
    Rigtig god weekend og ferie!
    Kh Lotte

    SvarSlet