lørdag den 4. oktober 2014

Weekend med alt det bedste.

Min weekend blev skudt igang i går, med Farmordagen sammen med "Den lille" og den helt lille Amarkaner. Den lille yndling er ikke spor bange for at bruge benene og gik glad fra Nørreport til BR i Købmagergade efter en sprit ny dukkevogn. Izabels aflagte som vi tidligere har doneret var for slap i ophængene så diverse babyer gled ud under kørslen. Nu kom der orden på sagerne med ny vogn som kan holde selv den vildeste New Born på plads selv i høj fart. Og fart det er der på hele tiden. Fart og spillopper. Bagefter gik vi til Nørrebro og samlede kastanjer langs søerne. Sluttede af med mad hos Kaffesalonen og afsted på gåben retur til bilen.
Jeg elsker mine farmor dage sammen med en altid sjov og opfindsom pige. Man keder sig ikke et minut i hendes selskab.
Lørdagen byder på skønt vejr til en travetur gennem skoven, men først skal der øves en masse dans og aller først skulle garndepotet fyldes op. Mit hækleprojekt sluger garn nu på bare en enkelt omgang. I morgen holder jeg igen Strik Café og så skal der jo gerne være fyldt op i farverne, så jeg ikke bliver bremset af materiale mangel. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar