torsdag den 2. oktober 2014

Kims aldrig af en go røv..........eller fede støvler.

Begge dele købte jeg mig i dag. Jeg er faldet pladask for den lille specielle butik Hornecker på Istedgade. Jeg opdagede den ved et tilfælde i sommer og har fundet flere perler allerede. Fede sko, støvler og lidt, men godt, tøj. Her er ikke mange ting i hver størrelse, så man skal være hurtig når det gode bud viser sig og det har jeg været flere gange nu. At ejeren så også er super sød, personlig og dygtig til job gør jo bestemt ikke oplevelsen dårligere.
I dag dukkede den helt rigtige kjole op. Den absolut sidste og lidt gemte model i butikken. Sort og enkel, men med skønne detaljer som faktisk formår at give indtryk af den smækreste røv og ingen mave. To ting som de fleste kvinder vist sætter pris på. Kjolen vises nok frem ved lejlighed og når bedre lys viser sig her i huset. Støvlerne er egnet til både bukser og kjoler. Ikke for høje og ikke for fornuftige eller kedelige. Et par som nok skal få ben at gå på her hos mig. 


To skatte som ved et snuptag fjernede den tøj os sko krise, som lurede før en kommende rund fødselsdag, hvor jeg hverken skal være over eller under dressed. Jeg tror jeg ramte plet.
Den gode røv kunne måske også være kommet af dagens to timers yoga, som slet ikke er så let og enkelt som yoga sagtens snydagtigt kan fremstå som. Gymnastikken i går gav også kamp til både mave og bagdel hvilken sagtens kan mærkes i kroppen i dag. En enkelt dansetime midt på dagen i dag og en afsluttende times Burn Out Bellydance kunne vel også løfte lidt på sagerne. For en sikkerheds skyld købte jeg mig til goderne denne uge, men satser da bestemt på gode resultater af al mit slid. For god orden skyld skal det vel siges, at alt hvad jeg laver er af egen fri vilje og altid gjort af lyst og med glæde, selv om man kan tvivle lidt når man står midt i kampen.
Go røv og fede støvler. Jeg siger det bare. Tror det kan redde selv den værste hårdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar